יום שבת, 31 בינואר 2015

חברים כותבים


סיפור אישי מאת יהודית רז

אני רוצה לספר לכם סיפור אישי שיחזק ויעצים אתכם.

התחתנתי עם רופא כשהייתי בת 18 נראיתי טוב; בלונדינית עם עיניים כחולות. הרגשתי כמו ילדה קטנה תמימה בתוך להט החיים. לא הייתי מחוברת לעצמי, לצרכיי ולרצונותיי. פשוט חייתי את החיים. לא חשתי בעלת ערך רב במיוחד ולא חשבתי שאני יכולה להגיע רחוק. בכל פעם שהיה הישג  חשבתי שהוא קרה במקרה על הדרך. זה כאילו אף פעם לא בזכות מי שאני. כך הגעתי להיות מנהלת חנות בכירה בעלת סמכויות נרחבות ברשת חניות יהלומים ידועה.

לפני מספר שנים החלו תופעות מוזרות שלא ידעתי לאבחן לעצמי. ולהפתעתי באמצע החיים נתגלה לי שהנני חולת פרקינסון. עולמי חשך עלי. לא הסכמתי להשלים עם המציאות. ולא היה לי כוח להתמודד עם המחלה בכלל. זה היה כמו סוף העולם. ורק דבר אחד החזיק אותי . כן אני רוצה לנצח!

המחלה חייבה אותי לעצור, להתבונן ולהתחבר לעצמי. חיפשתי מה יכול לעזור לי ולקדם את חיי. עברתי סדנה לחשיבה חיובית, שנתן לי נקודת מבט חדשה על החיים. כלים מעשיים וכוח להתמודד, להתחדש, להשתחרר וליצור מציאות חדשה! אני בחרתי בחיים.

התחלתי לעשות פעילויות למען עצמי, להקדיש למען עצמי. תשומת לב ולהתחבר ליצירה. התחלתי לפתח את היכולת האמנותית שלי, ולצייר ציורים שאינם מביישים אף גלריה של אומנים! כל כך רציתי שהילדים שלי יוכלו להתגאות באימם. זכיתי בשני ילדים מדהימים. נכדים ובן זוג. כולם אוהבים ותומכים לכן אני יודעת עד כמה חשוב ליצור סביבה תומכת לחולה.

הבנתי שעלי להתחיל לחזק ולשמר את גופי, והתחלתי פעילות גופנית ביניהם ג'ירו קינטיקס הפעלת הגוף עם מוח ורגש בליווי מוסיקלי, הדבר עוזר בהבנת מצבי הגופני ושיפור מצב הרוח והמרץ.

כל הפעילויות שאני עושה ג'ירו קינטקס, הידרותרפיה, פיזיותרפיה התעמלות הן חלק בלתי נפרד מחיי ותורמות לי הרבה.

היום אני יודעת שדרך המחלה אגיע לעוד המון דברים. ייתכן שבנשמתי בחרת בה כדי לזכות את הרבים בהזדמנות ליצור ריפוי מנטלי. שהוא כה חשוב להאטה לעיכוב לעצירה. שכן משימתי היא שכלום לא יעצור אותי מלהגשים את עצמי ואת יעודי בחיים.

בכל נקודת שבר מסתתרת הזדמנות! מלאה בהכרת הטוב, אני כל כך רוצה להגיד לכם, לכל מי שעצוב. מדוכא או כועס, נותן למחלה להשתלט עליו ומחכה בוויתור ובהכנעה. אל תעשו זאת! יש לכם אפשרות להרוויח היום דברים שלא הייתם יכולים כשהייתם בריאים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה