יום שבת, 17 בינואר 2015

תרגול לשיפור הדיבור, יש לקרוא לאט ובקול רם, נסו להדגיש כל מילה


משפטים מתארכים

המצב המדיני קשה
המצב המדיני קשה ומערער את הביטחון
המצב המדיני קשה ומערער את בטחון התושבים

הלכתי אתמול להופעה
הלכתי אתמול להופעה של שלמה 
הלכתי אתמול להופעה של שלמה ארצי
הלכתי אתמול להופעה של שלמה ארצי בקיסריה והיה מרגש

זכיתי בלוטו
זכיתי בלוטו ביום חמישי
זכיתי בלוטו ביום חמישי וקניתי מכונית
זכיתי בלוטו ביום חמישי וקניתי מכונית גדולה וירוקה

הילדים מתחילים היום
הילדים מתחילים היום את בית הספר
הילדים מתחילים היום את בית הספר בפעם הראשונה 
הילדים מתחילים את בית הספר בפעם הראשונה ומרגשים מאד מאד

הזמנתי פיצה
הזמנתי פיצה אתמול
הזמנתי פיצה אתמול אך היא הגיעה קרה
הזמנתי פיצה אתמול אך היא הגיעה קרה ולא טעימה
הזמנתי פיצה אתמול אך היא הגיעה קרה ולא טעימה ולכן החזרתי אותה

מחר אני נוסע לצפון
מחר אני נוסע לצפון לטיול
מחר אני נוסע לצפון לטיול עם המשפחה שלי 
מחר אני נוסע לצפון לטיול עם המשפחה שלי ולביקור במערת הקשת הגבוהה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה