יום שני, 19 בינואר 2015

חברים כותבים
 

קורות חיים  עמליה סייג


                           אני- מי אני בכלל....

עמליה, זהו שמי, השם שנתנו לי אמי ואבי, שהאמינו בערכים של עבודה עברית, של שוויון ושל כבוד לאדם.

הם היו חלוצים חולמי חלומות שרצו ארץ חדשה לבנות. ויחד עם חולמי חלומות נוספים, חלוצים, הם עזבו מולדת ישנה, בית והורים.

הם הקימו במבצע התיישבות וגבורה, "חומה ומגדל" את קיבוץ דפנה, בו נולדתי, בגרתי, ולמדתי על ערכים נצחיים כמו, שוויון, שותפות וכבוד האדם.

12 שנות הלימוד בקיבוץ היו עבורי חוויה מענגת, של חקירה, סקרנות, עניין דמיון ו...הרפתקה, ציונים היו כמעט בגדר "מילה גסה"

למדתי בסמינר הקיבוצים ובאוניברסיטת תל אביב ביולוגיה והוראה והשלמתי עם העובדה שתעודות וציונים הם מרכיב משמעותי בתוך חווית הלמידה.

אני נשואה להרצל ואם לשתי בנות, גילת ויעל וסבתא לרווה הקטן, המתוק והחכם.

במהלך עבודתי כמחנכת התמחיתי בתחום השפה, אוריינות עיונית ואסטרטגית למידה וחשיבה.

חינכתי ילדים בכיתות ה' ו' במשך 32 שנים.

אהבתי מאד את עבודתי וראיתי בה אתגר וחשיבות עצומה,

לאחר 32 שנות ותק פרשתי ויצאת לדרך חדשה...

אני אופטימיסטית חסרת תקנה, רואה בדרך כלל את חצי הכוס המלאה, ותומכת נלהבת בפטנט הנפלא של הדחקה ולכן "מעגלת פינות" כשאין ברירה...

אני אוהבת לחלום חלומות ורואה את העולם בעיניים של תמיהה, איך זה שעולם כה יפה נברא...

הדמיון הוא ידידי הסודי, והוא צובע את עולמי בצבעים של תקווה

מתנגנים בתוכי "ניגונים שכוחים, פארות בדמי הם שולחים..."

ובאהבה הם בי מצמיחים, סיפורים, העולים ופורחים.....



ראה בהמשך 2 סיפורים נפלאים ומרגשים, אני עוד ארוץ, ממציאה את עצמי כל יום מחדש....של עמליה סייג

רחל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה