יום שבת, 14 בפברואר 2015

חברים כותבים


אני אוהבת לצייר ולהשתעשע מאת תקוה (תיקי) פיטר

אני בת 62 וחליתי בפרקינסון לפני 10 שנים.

את הציור התחלתי עוד בגיל צעיר עם הפסקה, ושוב כשילדיי גדלו הצטרפתי לחוג ציור, וכעבור זמן מה הצגתי תערוכה ואף מכרתי מספר ציורים, ושוב הפסקתי ורק לפני כשנה חזרתי שוב לצייר, המנחה לציור מצא עושר בציורי ואף הסגנון מייחד אותי, ושוב ציורי הוצגו במוזיאון ברעננה.

הציור עבורי הוא אהבה ישנה נושנה, אני אוהבת לצייר ולהשתעשע בעיבוד הצבעים ומריחתן על הבד בסגנון אימפרסיוניסתי - לא מדויק למציאות, עם פרשנות שלי.

הציור מרחיק אותי ממחשבות על המחלה ועושה לי רק טוב לשקוע בתוכו.

אהבתי הנוספת היא השירה, אני שרה במקהלת "יחדיו" בכפר סבא ואף הופעתי עם המקהלה יחדיו בתערוכת אמני פרקינסון וכמו כן ציוריי השתתפו בתערוכה ברעננה.

אני אופטימית והמחלה תופסת ממני מרחק 




הוסף כיתוב






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה