יום חמישי, 12 במרץ 2015

חברים כותבים

הילה שפר אמנית רב תחומית, ציירת, עיתונאית, וזמרת

סיפור אישי מאת הילה שפר

הציור מלווה אותי משחר ילדותי, היצירתיות המגוונת מחזקת ותומכת במלחמת החיים היומיומית, אני מעיזה לשנות  טכניקות, מציירת ברגישות רבה, בצבעים רכים ובמשיכות מכחול מפותלות, וכמו מלטפת את משטחי הציור, אני מביעה את עצמי בצבעי אקריליק, שמן, פחם, גיר, ובאצבעות ידיי על קנבס, עץ ועל דפי ציור מיוחדים.

את דרכי העיתונאית התחלתי ככתבת ב"מעריב" ובעיתון "את" כשהקמתי בית ומשפחה עברתי להתגורר בכפר סבא והמשכתי לכתוב ברשת המקומונים "קול הכפר" באזור השרון.

אני אלמנת טרור, איבדתי את בעלי ד"ר מרדכי שפר הי"ד ברצח מתועב על ידי מחבלים (2001), בכל תערוכה אני מקדישה פינה מיוחדת לזכרו, מרדכי הוא איש אשכולות, עסק ברפואה אלטרנטיבית על כל היבטיה, היה צייר, פילוסוף, משורר ואדם מיוחד במינו. למרות סיפורי האישי אני ממשיכה בריקוד החיים למעני ולמען ילדיי.

בתערוכה במרץ 2015 "לעוף בכנפיים שבורות" (לרקוד את החיים) אשכולות פיס במתחם שרונה תל אביב מוקדשת במה לזכרו ולמורשתו של בעלי מרדכי, בה הוצגו שני ספרים אותם הפקתי, ומכילים שירים שאף הולחנו על ידי יעל גרמן וטל ברי.

"כי האדם הוא כמו ציפור, כמותה, גם הוא צריך להתמיד ולנפנף בזרועותיו  ללא הרף, כמוה, יגביה עוף ויעלה מעלה מעלה, רק אם ימשיך לנענע בזרועותיו, והיה אם הציפור תפסיק לנפנף הרי היא צונחת ונופלת כהרף עין..."



הילה שפר
לרקוד את החיים




הוסף כיתוב
בריאת האישה
מחווה לואן גוך
  • ביקור בסארטאקי
מרדכי
השלום מתחיל בבית
  • געגוע
  • ממשיכה לרקוד את החיים
  • פורטרט
  • לעוף בכנפיים שבורות


תגובה 1: