יום שני, 15 ביוני 2015



             הכנה לפני ביקור אצל רופא מומחה פרקינסון

* כתוב את כל התסמינים שאתה חווה,  רשום מידע אישי האם יש שינויים בחיים לאחרונה.

* ערוך רשימה של כל התרופות כולל למחלות אחרות או ויטמינים שאתה לוקח.

* רצוי להגיע עם בן משפחה או חבר, מי שמלווה אותך יכול לזכור משהו ששכחת.

מאחר והזמן שלך עם הרופא מוגבל ולכן הכנת רשימה של שאלות מראש תעזור לך להפיק את המירב מזמנך עם הרופא.

קובץ שאלות לדוגמא

* מה הסיבה הסבירה ביותר של הסימפטומים שלי?

* האם יש גורמים אפשריים אחרים לתסמינים שלי?

* אילו סוגים של בדיקות אני צריך לעשות? (פרקינסון מחלה רב מערכתית)

* מהם הטיפולים הקיימים, שאתה ממליץ לי?

* אילו סוגים של תופעות לוואי עלי לצפות מהטיפול?

* אם הטיפול לא עובד או מפסיק להשפיע, האם יש לי אופציה נוספת?

* יש לי גם מחלה אחרת איך עלי להתמודד עם המחלות.?

* האם יש חלופה גנרית לתרופה שאתה רושם?


חברים המעוניינים לקבל מידע נוסף חינם יש להתקשר לרחל טלפון 097431614

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה