יום שלישי, 7 באפריל 2015

חברים כותבים


                                                    גם אני רוקד

                          מאת פיני סוקר

כפרקינסיסט המאובחן בדרגה שניה מתוך חמש, תפקודי היומיומיים נפגמו.

הקושי התבטא בפעילות יומיומית כמו אי יציבות בהליכה, רכיסת כפתורים בחולצה, ואכילה עם סכין ומזלג.

גיליתי שריקוד, עם הקפדה על קצב, עוזר לי מאד לתפקד בחיי היום יום.

בעזרת התמדה יום יומית בהם אני מקדיש כ- 30 דקות לריקוד, בנוסף ל- 30 דקות של מתיחות והקפצות של כדור טניס מיד ליד, הצלחתי להתגבר על חלק גדול מהמגבלות שציינתי.

שמיעת המוזיקה נעשית באמצעות היוטיוב להלן כמה תזמורות מומלצות:

Mantovani, Leroy Anderson, 101 Strings Orchestra, Ray Conniff, 

שיפור בתפקוד דורש התמדה ולוקח לפחות שבועיים עד שרואים תוצאות.

אשמח לשתף מניסיוני מי שמעוניין האימייל שלי 

psoker@netvision.net.il

אחלה אביב

האביב הביא עמו ריחות קסומים כמשקאות שיכר

הצייר בוטיצ'לי עם "פרימוורה" האביב, וויולדי עם האביב ב"ארבע העונות" 

הם דוגמה להשראה שנותנת הפריחה

בריאות ושלווה

פיני

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה