יום שישי, 17 באפריל 2015


חברים כותבים


סיפור אישי

מאת נאווה אשכנזי - אמנית

הסטטוס שלי זה לחיות את היום ולנסות להיות תמיד בשמחה, לשמוע מוזיקה טובה שתקפיץ אותך ותעיר את הגוף, ולמחשבות לא לתת להם כניסה.

אני חיה עם פרקינסון כבר 15 שנים, כל הזמן למדתי כל מיני קורסים להגשמה עצמית. התחלתי מאיפור מקצועי, עיצוב חלונות ראווה, תקשור, טארוט, אבחון בצבעים, מימוש האינטואיציה ולהגיד שעסקתי בזה? לא. פה ושם יצא לי לאפר כלה, לסדר שני חלונות ראווה, וכל השאר לנפש שלי, והיום אני משתמשת בכל הידע שלי וממשת את זה על הציורים שלי ורק את הסדנה הזו לא למדתי. זה בא לי כך סתם כמשהו שהיה חבוי בי ולא מומש עד היום.

בעצם מתי מימשתי את עצמי? ברגע שהשלמתי עם הפרקינסון.

לפני שנתיים הכרתי חברה מהמועדון, היא תמכה בי לצייר ומאז אני עוסקת בציור ומוכרת את עבודותיי, ופיתחתי את הציורים שלי לעבודות הדבקה על צלחות, הכל ניתן למכירה כמו כן אני עושה גם עבודות בהזמנה אישית.

אנו קבוצת חברים שנפגשים פעם בשבוע מפגש חברתי במועדון שעיריית רמת גן מפעילה, הכל תרומה לשם צדקה. זה גורם לנו הנאה מרובה ומחכים בכיליון עיניים למפגש הבא כל זה נעשה בעזרתה של אילנה המגשרת בינינו לעיריית רמת גן.









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה