יום שישי, 21 באוגוסט 2015




    צ'י קונג--ZHINENG   QIKONG

                    מאת יוסי מורגנשטרן


השיטה מאד יעילה להחלמה, להבראה ולשימור בריאות, כמי שמלמד צ'י קונג ומטפל ברפואה סינית כבר 30 שנה.

חיפוש

בעבודתי כמטפל וכמי שאכפת לו מהנעשה בישראל אני מחפש דרכים מעשיות לשינוי שיביא בעקבותיו ריפוי ליחיד ולמדינה, ברור לי שהדרך לריפוי המדינה עוברת דרך הריפוי היחיד ובניית בריאותו, איך ניתן לברוא את הבריאות מחדש? להניע את חכמת הגוף? לחולל ריפוי? איך לקחת אחריות על תהליך ההחלמה וליצור שינוי עמוק ואמיתי בחיינו?

בחיפושי אחרי דרכים להגשים, נחשפתי למידע אודות שיטת צ'י קונג " חכמת הגוף הצ'י קונג ועוצמת הריפוי" אותה פיתח לפני שנים ד"ר פאנג מינג.

נסיעה לסין בסוף 2014

כדי ללמוד ולחקור שיטה זו, נסעתי לפני חצי שנה לסין בקבוצה שכללה את פרופסור יעקב שוהם (חוקר, מדען, רופא) רות ויינשטיין (מנהלת 'תעצומות'), יונתן מישייקר (מורה ותיק לצ'י קונג) ועוד מספר חברים, נסענו במטרה ללמוד, לחקור ולתרגל את שיטת הריפוי zhineng Qigong.

ד"ר פאנג

למד מ-19 מאסטרים לצ'י קונג ידועים והיה רופא סיני ידוע שטיפל בבכירי ממשל סיניים. החלום שלו היה, ונותר, לרפא את האנושות, ליצור חברה הרמונית ולהפחית סבל. הוא עזב את הרפואה לטובת פיתוח ולימוד שיטת Zhineng Qigong, כתוצאה מהתסכול שהווה ומוגבלותו לטפל בסבל של חולים רבים כל כך, 

בשנת 1988 הוא הקים בית חולים בו טופלו מאות אלפי בני אדם ללא שימוש בתרופות, בעקבות הנהירה ההמונית הוקמו במהלך השנים עוד 3 בתי חולים ומרכז מחקר. ד,ר פאנג מינג ניהל מחקרים, אסף סטטיסטיקות ולימד 800 מורים את השיטה. הוא חשף שיטות ריפוי סודיות שעד אז היו נחלתם של מורים גדולים ויוגים בלבד, השיטה הינה חקירה של טבע האדם,מהות קיומו האנושי ותיעולו במרחב חייו, השיטה נוגעת בחלק הנפשי, 
 תודעתי ופיזי ומביאה לידי ביטוי את המכלול בהתאם למצבו של כל אדם.

השיטה ומהות התירגול

מונחות בשימוש מדוייק ועמוק של שדה הצ'י (האנרגיה הקוסמית) או במילים אחרות: בדרך להעיר את חכמת הגוף ולגייס את כוחות הריפוי הטבעיים המצויים בכל אחד ואחת מאיתנו לטובת החלמה ובריאות מיטבית.

השיטה כוללת טכניקות שונות של תרגול והינה מעשית ופשוטה ללמידה ויישום היא פועלת על שדה האנרגיה הקיים בטבע (צ'י) הן החיצוני והן הפנימי ושילובם זה בזה. השיטה מאפשרת לכל אחד להיות שליט על חייו ובריאותו, היא יוצרת תנועה של האיברים החיצונים והפנימיים תוך כדי שימת לב ודגש על המודעות והתודעה. היא בנויה על חוקי הטבע האוניברסאליים והוכחה כשיטה בדוקה, היכולה להוביל ולהניע תהליכים מטבוליים פנימיים שבזכותם חלה התמרה בתהליכים ביולוגיים, פיסקליים וכימיים המעצימים את כוח החיות של האדם באשר הוא, התרגול אינו מפריד בין התודעה והגוף, הוא יוצר שילוב מושלם בין השניים ותוך כך מתחולל הריפוי והגוף מגיע לאיזון ולשלווה. 

במידה והנך מעוניין בפרטים נוספים ניתן להתקשר ל- יוסי מורנשטרן בטלפון
0542128688.


חברים המעוניינים להצטרף לרשימת  התפוצה ולקבל חומרים נוספים בנושא פרקינסון יכולים לפנות במייל  ziprachel@gmail.com  
או בטלפון 097431614 רחל




        https://mail.google.com/mail/u/0/?ui=2&ik=8f2a30fdf8&view=att&th=14f4b209ccfe48ea&attid=0.1&disp=inline&realattid=469c211f2b703b05_0.1&safe=1&zw

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה