יום שלישי, 11 באוגוסט 2015








חברים כותבים

סיפור אישי

מאת עזרא סיטון  


                                     פרקינדון

                           ( מועדון חברי פרקינסון) 



                                        רגע של שיר (חלקי)

                                       אני נושא עמי

                                    מלים: יעקב אורלנד

                                    לחן: דוד זהבי

                                         

                                           אני נושא עמי את צער השתיקה,
                       
                             את נוף האלם ששרפנו אז מפחד,

                             הלא אמרת אלי, העיר כל כך ריקה,

                             הלא אמרת אלי, נשתוק מעט ביחד,


אני נושא עימי את מחלה הפרקינסון.

זו השנה השישית שאני נושא אותה עימי.

 התחלה בשקט ועכשיו כמעט גלוי.

יליד ירושלים 1928 - גמלאי של התעשיה הצבאית,

שמח שהצטרפתי למועדון פרקינדון ברמת גן.

לפני כן לא ידעתי על קיומו ועכשיו, ועכשיו אני פוגש חברים אשר

 חולקים ביחד את המחלה.

 אנחנו נפגשים - משוחחים - מעלים חוויות מן העבר וזיכרונות יותר נעימים מאותם הימים - שותפים לגורל. 

וגם עושים תרגילים לבריאות הגוף והנפש.

את שעותי הפנויות אני מנצל לצילום.

 חובב צילום, אני - חבר בעמותת צילום ונהנה לצלם את

 כל הסובב אותי, אנשים, פרחים, הים ונהנה ביותר

 לצלם את הטבע.

הצילום מעסיק את רוב שעותיי הפניות.

בהזדמנות זו ברצוני להודות לשתי נשים יקרות.

אילנה משה מנהלת מועדון - פרקינדון, במסירות רבה ברמת גן.

הגברת רחל גולדנברג - תומכת בכל הקשור בחברים בעזרה ובידע בכל הנודע למחלה.

תודה רבה

עזרא סיטון

טלפון 052-3311947

וב






              

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה