יום רביעי, 14 באוקטובר 2015



                           הודעת אינטק פארמה

חברת אינטק פארמה, חברת ביו-פרמצבטיקה בשלב הניסויים הקליניים, העוסקת בהשבחת תרופות על בסיס טכנולוגית גלולת האקורדיון, הודיעה על תוצאות ניסוי שערכה עם תכשיר האקורדיון לבודופה, עם הפורמולציה אשר תשמש בניסוי הפאזה השלישית. הניסוי בחן השפעת הרכבי מזון שונים על רמות תרופות הלבודופה בדם. תוצאות הניסוי הראו כי הרמות בדם, של תרופות הקרבידופה והליבודופה היו דומות, ללא הבדלים סטטיסטים בכל הפרמטרים שנבדקו כאשר תכשיר האקורדיון ניתן עם הרכבי מזון שונים. תוצאות הניסוי מצביעות על כך כי הטיפול באמצעות אקורדיון הלבודופה המיועד למתן פעמיים או שלוש פעמים ביום ביחד עם מזון אינו תלוי בהרכב המזון.

"אנו מרוצים מאד לנוכח תוצאות הניסוי" ציין זאב וייס מנכ"ל אינטק פארמה, "התוצאות תואמות את ניסיוננו במסגרת ניסוי הפאזה השנייה שביצענו, בהם הוכח תכשיר האקורדיון יעילות ובטיחות משופרים בהשוואה לטיפול הלבודופה הקיים היום, ללא צורך בהנחיות מיוחדות לגבי הרכב המזון. לעובדה זו חשיבות גדולה מבחינת נוחות השימוש למטופלים והקפדה על משטר הטיפול הנכון לאורך זמן.

אודות אינטק פארמה

אינטק פארמה טכנולוגיה מוגנת פטנט המאריכה את משך הספיגה של תרופות הנספגות בעיקר בחלק העליון של המעי על ידי השהייתן בקיבה לפרקי זמן ארוכים, מערכת הנשא הייחודית שפיתחה החברה - גלולת האקורדיון, עשויה מפולימרים סינטטיים ומקופלת לתוך קפסולה סטנדרטית. לאחר הגעת הקפסולה לקיבה נפרש אקורדיון ושאר בקיבה למשך פרק זמן ארוך משמעותית והזמן שבו שוהות בקיבה טבליות וקפסולות אחרות. התרופה משתחררת באופן רציף ומבוקר בקיבה ומשם אל חלון הספיגה בחלקו העליון של המעי. לחברה שני מוצרים בשלב קליני מתקדם. גלילה אקורדיון - לבודופה, לטיפול במחלת פרקינסון בחולי פרקינסון מתקדמים וגלולת אקורדיון זלפלון AP - ZP לטיפול בהפרעות שינה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה