יום שני, 4 בינואר 2016



חדשות מהעולם

מאת פיני סוקר


                                 קיצור זמן המתנה לנוירולוג

parkinson life פרסם מאמר ב - 10.12 על מערכת הפניה חדשנית המבוססת על שיחות וידאו, בין רופאים מקומיים ונוירולוגים מומחי פרקינסון שסייעה לחסוך זמן המתנה לטיפול אצל מומחה.

המערכת החדשה פועלת בשבדיה שסובלת ממחסור בנוירולוגים. כיום ישנם 33 נוירולוגים לכל מיליון תושבים. כמחצית מהממוצע האירופאי, במצב כזה כאשר דרוש טיפול מתקדם לחולי פרקינסון, זמן המתנה נמשך בין שישה חודשים לשנה.

שיחות ועידה בווידאו נמצאו כמתאימים כפתרון לבעיה, מרפאה נוירולוגית ומרכז חדשנות של אוניברסיטת קרולינסקה יחד עם חברת Abbvie השיקו פרויקט חדשני הנקרא "נוירולוגיה מייעצת".

השימוש בטכנולוגית וידאו להתייעצות בכל רחבי המדינה בין נוירולוגים ומומחי פרקינסון אפשרו לחולים לשמוע או לקבל חוות דעת שניה. השיטה מאפשרת לנוירולוגים לראות יותר חולים במרחב זמן קצוב, ובנוסף השיטה מגבירה את אמונו של המטופל ברופא שמקבל חוות דעת נוספת של מומחה. 

התוצאה מהדרך החדשה הוכיחה כיעילה ומבטיחה שירות אמין ויעיל


.http://parkinsonslife.eu/telemedicine-how-sweden-is-reducing-waiting-times-for-parkinsons-treatment/?utm_source=Parkinson%27s+Life&utm_campaign=e7e5ad79b2-EPDA_Parkinson_s_Life_newsletter_5&utm_medium=email&utm_term=0_8624a2371b-e7e5ad79b2-145422853

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה